ייעוץ קידום אתרים- מה בדיוק זה אומר?

יעוץ קידום אתרים
מה זה בדיוק אומר?

ייעוץ קידום אתרים מתאים בדרך כלל לחברות שכבר יש להן מקדמים IN HOUSE ומרגישים שהם תקועים או לאנשים שרוצים לקדם לבד ונתקלים בקשיים. אז מה בעצם חברה שמספקת ייעוץ קידום אתרים (SEO בקיצור) עושה? מתי כדאי להשכיר את שירותיה של חברת ייעוץ?

קידום אתרים כולל בתוכו המון עבודה שאף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו לעשות לבד, בטח לא בלי תמיכה חיצונית. לתהליך הקידום יש חוקים ברורים אבל לא כל אתר צריך לפעול באותה שיטת קידום. למשל, אמנם בריאות האתר היא חובה לכל אתר אבל אם נתסכל על פעולות של יצירת תוכן וקישורים, כל אתר צריך לפעול בהתאם למתחרים שלו. בתחומים מסוימים יהיה כדאי להתעסק בעיקר בקישורים ופחות בתוכן ובתחומים אחרים להיפך.

אז מה בעצם יועץ קידום אתרים עושה?

כנראה שכל יועץ יפעל אחרת אבל יש מספר דברים שבוודאות כולם עושים, או לפחות צריכים לעשות:

  • בדיקה עם הלקוח מה נעשה עד עכשיו ומה המטרה שלו: האם כבר נעשה קידום? אם כן, אילו פעולות נעשו והם יש גדילה בטראפיק? מהן מילות המפתח שאיתן הוא רוצה להגיע למקומות הראשונים?
 
  • בדיקת טראפיק לאתר: עדיף לבקש גישה לחשבון האנליטיקס כדי לראות לאן התנועה לאתר נכנסת, מה היא עושה באתר, האם יש גדילה בטראפיק (במידה ונעשו פעולות קידום) וכד’.
 
  • בדיקות עם כלים חיצוניים:
  • בדיקת מהירות עם כלים כמו GT METRIX או הכלי של גוגל.
  • בדיקת התאמה למובייל בעזרת הכלי של גוגל.
  • בדיקת תגיות (טייטלים, ALT וכד’) עם SCREAMING FROG.
  • בדיקת שגיאות באתר עם כלים כמו SEM RUSH ו- SCREAMING FROG.
  • בדיקת SITEMAP ו- TXT (במיוחד כאשר יש בעיות אינדוקס).
  • בדיקת כפילות תוכן באתר עם כלים כמו: plagiarism checker.
  • בדיקת קישורים נכנסים ופנימיים עם כלים כמו SEM RUSH ו-SEARCH CONSOLE.
  • בדיקת איכות התוכן באתר.
  • בדיקת בריאות האתר עם כלים כמו SEMRUSH.
 

לאחר בדיקות על האתר עצמו והסקת מסקנות, חשוב שחברת הייעוץ תבדוק גם מילות מפתח נוספות שכדאי לקדם ותבצע מחקר מתחרים כדי להסיק מסקנות סופיות שאותן תוכל להציג לבעל העסק.

מתי כדאי להכשיר את שירותיו של יועץ SEO?

  • לפני שמתחילים קידום של אתר. (כדי לקבל אסטרטגיה).
  • אם אתם עובדים עם מקדם אבל לא רואים תוצאות.
  • אם יש לכם בעיות אינדוקס.
  • אם האתר נעלם לגמרי מגוגל.
  • אם קיבלתם התראות מגוגל על חסימה.
  • אם אתם חווים ירידה במיקומים.
  • אם אתם שמים לב שקורה משהו חשוד באתר (תנועה ממקור לא ברור למשל).
  • לפני בניית אתר. (כדי לבנות היררכיה נכונה)
אם אתם נמצאים באחד מהשלבים האלו או אולי בשלב אחר שאתם מרגישים שאתם צריכים ייעוץ ב-SEO, פנו אלינו ואנחנו נדע בדיוק כיצד לעזור לכם.

צריכים ייעוץ?

אנו נעשה לכם בדיקה של האתר ונבנה תוכנית עבודה לחצי שנה קדימה לקידום מילות המפתח שלכן
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק