פרסום בגוגל ראשי

פרסום בגוגל

גוגל הינו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם והוא מחזיקה למעלה מ -70% מנתח השוק של החיפוש.
החיפוש בתשלום מתמקד במיקוד של מילות מפתח ובשימוש בפרסומות מבוססות טקסט. מפרסמים המשתמשים ב- AdWords מציעים הצעות מחיר למילות מפתח – מילים וביטויים ספציפיים הכלולים בשאילתות חיפוש שהוזנו על ידי משתמשי גוגל בתקווה שמודעותיהם יוצגו לצד תוצאות חיפוש לשאילתות אלה. בכל פעם שמשתמש לוחץ על המודעה, המפרסם מחויב בסכום כסף מסוים, ומכאן השם “פרסום לקליק”. למעשה, המשתמשים משלמים עבור הפוטנציאל למצוא לקוחות חדשים על סמך מילות המפתח ומונחי החיפוש שהם מזינים בגוגל.

מה זה Google Ads?

Google Ads היא פלטפורמת פרסום מקוונת בחינם המאפשרת לעסקים לשלם עבור הצגת מודעותיהם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש  של גוגל וברשת המדיה של גוגל. עסקים יכולים להשתמש בשירות זה כדי להציג את המודעות שלהם בפני הקהל הנכון ברגע המדויק שהם מחפשים מוצרים דומים לשלהם, מה שהופך אותה לדרך יעילה ביותר להעביר “טרפיק” רלוונטי לאתר החברה ולהגדיל את ההמרות.

בניגוד ל SEO – קידום אורגני, שיכול לקחת חודשים, לקידום ממומן בגוגל יש פוטנציאל לספק תוצאות במהירות. מודעות ממומנות היטב יופיעו מעל לתוצאות החיפוש האורגניות, ומאפשרות לעסקים לתפוס את עיקר התנועה. המודעות מסומנות בתווית “מודעה” קטנה לצד כתובת האתר.

נקודות החוזק והיתרונות של Google Ads

  1. היצע הפרסום של גוגל מחולק לשתי רשתות עיקריות – רשת החיפוש ורשת המדיה. רשת החיפוש כוללת את כל גוגל כמנוע חיפוש ומפרסמים יכולים להציע הצעות מחיר למיליוני מילות מפתח וביטויים כדי למקד ללקוחות פוטנציאליים. רשת המדיה של גוגל, מציעה למפרסמים יותר מודעות ויזואליות כגון באנרים והיא משתרעת על פני כ- 98% מהאינטרנט העולמי, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור מפרסמים המעוניינים להשיג יעד  שיווקי שלא בהכרח יוביל להמרה אלא העלאת המודעות למותג.
  2. יתרון נוסף שגוגל מציעה היא פרסום ביוטיוב, המתבצע ישירות דרך המערכת של גוגל אדוורדס, הממשק שבאמצעותו מפרסמים גם מודעות טקסט “רגילות” בגוגל. הפרסום ביוטיוב מציע מגוון רחב של אפשרויות ממוקדות ויעילות וגם כאן ניתן להגדיר את קהל היעד לפי תחומי עניין, מילות חיפוש וביטויים, דבר המגביר את החשיפה לקהל הרלוונטי.
  3. כמו כן, אחד היתרונות העיקריים של השימוש בגוגל כפלטפורמת פרסום הוא טווח ההגעה העצום שלה. גוגל מטפלת ביותר מ- 40,000 שאילתות חיפוש בכל שנייה, בסך הכל למעלה מ -1.2 טריליון חיפושים באינטרנט בכל שנה. במילים פשוטות, שום מנוע חיפוש אחר לא יכול להציע את הקהל הפוטנציאלי שגוגל יכולה.
  4. AdWords מתמקדת בעיקר באיכות וברלוונטיות של מודעות, ולא בסכום שהמפרסמים מוציאים. ככל שמודעה רלוונטית יותר למשתמש, כך החוויה למשתמש תהיה טובה יותר ולכן, כך הם נוטים יותר להמשיך להשתמש בגוגל כמנוע החיפוש שלהם. מסיבה זו, גוגל אדוורדס מתגמלת את הרלוונטיות והאיכות מעל לכל הגורמים האחרים. זו הסיבה שמפרסמים חכמים עם מודעות רלוונטיות, מותאמות ואיכותיות, לעתים רחוקות צריכים להציע מחיר גבוה כמו מפרסמים עם מודעות גרועות יותר.
  5. קיימים מספר תוספים למודעות הטקסט שיהפכו את המודעות למפתות יותר: קישורי sitelink, האפשרות להוסיף רשימת יתרונות של בעל העסק, יצירת טופס לידים פנימי, מעבר לשיחת טלפון ועוד.

Google Ads היא פלטפורמת פרסום מקוונת בחינם המאפשרת לעסקים לשלם עבור הצגת מודעותיהם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש של גוגל וברשת המדיה של גוגל.

גוגל מתמקדת בעיקר באיכות וברלוונטיות של מודעות, ולא בסכום שהמפרסמים מוציאים. ככל שמודעה רלוונטית יותר למשתמש, כך החוויה למשתמש תהיה טובה יותר ולכן…

הפרסום בגוגל מתאים לכל בעל עסק המעוניין לקבל חשיפה עבור השירות או המוצר אותו הוא מציע. הפרסום יתבצע דרך רשת החיפוש או רשת המדיה….

שיטת הפרסום בגוגל עובדת לפי הקלקות. מפרסמים מציעים הצעות מחיר למילות מפתח – מילים וביטויים ספציפיים הכלולים בשאילתות חיפוש שהוזנו על ידי משתמשי גוגל בתקווה שמודעותיהם יוצגו לצד תוצאות חיפוש לשאילתות אלה….

 קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני SEO נשמע כמו משהו שמתאים  לעסק שלכם? השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר

אנחנו מוסמכי Google

פה זה לא חאפר מכר.. אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שהוסמכו ע"י גוגל ללוות אתכם לקמפיין גוגל מוצלח ויעיל!
TOP 10
לוגו WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק