מה זה קידום
אתרים אורגני
גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם כאשר אחריה ניצבת יוטיוב, אשר שייכת לגוגל. בכל יום נתון, מתבצעים 63,000 חיפושים בשנייה או 5.6 ביליון חיפושים בכל יום אם תרצו. נתונים מטורפים.
מנוע החיפוש של גוגל מתחלק כך:
החלק הראשון המסומן במילה “ממומן” הוא שטח הפרסום של גוגל. שטח זה כולל בדרך כלל 4 מודעות בחלקו העליון של הדף ו-4 מודעות בחלקו התחתון של הדף- המספרים משתנים מחיפוש לחיפוש אבל אלו המספרים בדרך כלל. מתחת לשטח העליון יופיעו 10 תוצאות חיפוש (החלק שמסומן במילה “אורגני”).
המטרה של גוגל היא להציג לגולש את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לשאילתא שחיפש, זאת אומרת שאם בחלק העליון (הממומן) מי שהמודעה שלו תהיה טובה יותר והוא יציע יותר כסף, יופיע במקום גבוה יותר, בחלק האורגני יש אלמנטים אחרים אשר משפיעים על המיקום. מעטים האנשים שמגיעים היום לדף שני בגוגל ולכן התחרות על מי יהיה בדף הראשון היא גדולה מאוד.
אז איך מגיעים לדף הראשון או למקום הראשון בגוגל?
- אתרים בטוחים עם תעודת SSL
- אתרים שזמן הטעינה שלהם הוא מהיר.
- אתרים המותאמים בצורה ידידותית למשתמשים.
- אתרים המותאמים למובייל (מבחינת נראות ומבחינת מהירות)
- תוכן איכותי העונה בצורה הטובה ביותר על שאילתות בתחום הרצוי.
- ציון איכות של הדומיין ועוד.
