שיווק באינטרנט

איפה כדאי לי
לפרסם באינטרנט?

יש כל כך הרבה פלטפורמות שונות לשיווק באינטרנט אבל האם אתם יודעים מה הכי נכון בשביל העסק שלכם?

כדי לדעת היכן לפרסם את העסק אנחנו צריכים “קצת” נתונים על תחום הפעילות של העסק, ביצוע מחקר מתחרים (דע את האיוב) אשר ייתן לנו המון מידע כגון: היכן המתחרים מפרסמים, איזה סוג מודעות, האם הם עושים רימרקטיניג (פרסום חוזר) משתמשים בדיוור ואוטומציה אולי?

כדי ליישם את תכנית השיווק האולטימטיבית אנו נצטרך את כל המידע האפשרי גם כדי לחזות הערכות תקציב נכונות (כאלה שבאמת ייתנו לך תוצאות) ושיטות שיווק מתוחכמות כדי לקבל את התוצאות הרצויות ולעקוף את המתחרים שלך בזירה.  

"ידע הוא כוח ואם נדע את המתחרה לעומק
נדע גם לעקוף אותו בתוצאות."
ROEI KAVALO

אז איזה כלים יש לי
לשווק את העסק?

כדי לבצע את המחקר המקדים אנו משתמשים בכלים מאוד מתקדמים בעולם השיווק הדיגיטלי כלים שנותנים לנו מידע יקר ערך ומשפיע על אסטרטגיית שיווק נכונה.

כלל חשוב שכדאי לדעת מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח מתאים לעסק השני גם אם הם עובדים באותו התחום!

בעולם השיווק הדיגיטלי יש המון כלים לשיווק ותמיד מתווספים עוד ועוד אבל השחקנים העיקריים בשוק הישראלי הם ללא ספק:

Google+

Facebook

Instagram

Linkedin

Snapchat

Tok-Tik

תוכן

דיוור

איך אדע מה
התקציב פרסום שלי?

השאלה הנצחית של כל בעל עסק.

חלק מהמחקר המקדים וביצוע בדיקה בשוק של המתחרים הינו הערכת תקציב והיא נמדדת ע”י מספר גורמים שונים כמו מחקר מילות מפתח ועלויות הממוצעות של כל קליק (קמפיין PPC), בדיקה באיזה פלטפורמה המתחרה מפרסם, בדיקת קוד האתר (אמרנו כבר שיורדים לרזולוציות קטנות) אשר יכול לרמז לנו המון דברים הקשורים לקידום כגון קידום אורגני SEO למילות מפתח וגם קידום ממומן שמבוצע על האתר.

לאחר שמקבלים את כל הנתונים נוכל להעריך את תקציב הפרסום המשוער כדי להתחרות בזירה הקיימת מול המתחרים השונים.

תמונה של ארנק
תמונה של אשראי

מה עושים אם התקציב שלי
לא תואם לתקציב המוערך?

כאן נכנס המונח A/B Testing – כדי לייעל את הקמפיין אנו נחליט בתחילה לצאת לדרך בפלטפורמה אחת או יותר ממה שנבחר באסטרטגיית השיווק בתקציב מינימלי לבדיקת איכות וכמות הפניות / רכישות שמתבצעות מהפלטפורמות השונות בתקופת הזמן שבחרנו. לאחר שנעבור על כל הפלטפורמות בזמן סביר לביצוע אנו נדע את נתוני כל קמפיין ובכך נוכל להמליץ היכן לפעול ולנתב את התקציב עד העלאת רווח העסק וקבלת השקעה נוספת לפרסום בערוצים השונים.

איכפת לנו מהתקציב פרסום שלכם אל תתנו לו להתבזבז לחינם בשום שלב בקמפיין, אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שיעשו הכל כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר לתקציב שלך!

מינימום עלויות מקסימום חשיפה

גוגל או פייסבוק?

או אולי משהו אחר? תנו לנו לבצע מחקר מקדים על העסק שלכם וקבלו ייעוץ דיגיטלי חכם ומקצועי. אל תבזבזו את התקציב שלכם לחינם!
TOP 10
לוגו WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק