קידום בלינקדאין

פרסום ממוקד בלינקדאין

אתם בעל עסק או חברה המעוניינים לשווק לעסק אחר? לינקדאין היא פלטפורמת פרסום נהדרת עבור משווקי B2B. דרכה ניתן ליצור קשרים עסקיים, לחפש עבודה חדשה וגיוס עובדים.

אז מה בעצם מבדיל בין מודעות ב לינקדאין משאר הפלטפורמות, כגון פייסבוק? אפשרויות המיקוד שלהם ל- B2B. משווקי B2B נוהרים ללינקדאין כי שם נמצאים “כל אנשי המקצוע”. מתוך ידיעה זו, לינקדאין מיטבה את אפשרויות המיקוד שלה כדי לאפשר למשווקים באמת להיות מסוגלים ליצור קשר עם אותם אנשי מקצוע ספציפיים: מנכ”לים, בוגרי אוניברסיטה, רופאים, רכש ועוד.
בעבר, לינקדאין הייתה מוגבלת ביותר עם אפשרויות הפרסום שלה, אך זה השתנה מאז וממשיך להשתנות. כעת כל שנותר לכם היא מטרה ולצאת לדרך.

מטרות הקמפיין

Website Visits– מטרתו להניע גולשים לאתר / דף נחיתה.

Engagement– מטרתו להגדיל עוקבים לדף ולבצע אינטראקציה עם המודעה.

Video views– מטרתו להגדיל חשיפה ע” צפיות ולבצע אינטראקציה במודעה.

Lead Generation – מטרתו לבצע המרה ולהגדיל את כמות הפניות.

 

סוגי המודעות בלינקדאין

קידום סרטון: את הסרטון ניתן לפרסם דרך הדף העסקי או דרך קישור חיצוני, אך לא יופיע בדף החברה.

קידום תוכן: הקידום נעשה מפוסט אשר הועלה לדף החברה ובאמצעות קישור יופנה למאמר או דף נחיתה.

מודעת לידים: בדומה לפייסבוק, בעת הקלקה על המודעה, נפתח טופס פנימי מובנה להשארת פרטים.

מודעת דיוור: דיוור ישירות לתיבת הדוא”ל של משתמשי לינקדאין. זהו קמפיין זול יחסית, כיוון שהתשלום מתבצע על כל שליחה והשליחה מתבצעת רק כשהגולש מתחבר ללינקדאין.

מודעת שיחה: גם כאן בדומה לפייסבוק, לינקדאין מציעה את האפשרות להקים קמפיין מסנג’ר הבנוי מתבניות מוכנות.

 

אז.. קדימה לעבודה, בואו נתחיל לפרסם

השלב הראשון שעליכם לעשות הוא לפתוח דף חברה בלינק זה 

התהליך מאוד פשוט, אתם צריכים לוגו, שם החברה, URL לאתר החברה.

השלב השני שעליכם לעשות, הוא לפתוח חשבום פרסום בלינקדאין. בחשבון זה תקימו את הקמפיין שלכם ותוכלו לראות נתונים דינמיים ובהתאם לכך לעשות אופטימיזציה לפרסום.

השלב השלישי והחשוב הוא להטמיע פיקסל של לינקדאין באתר שלכם. באמצעות הפיקסל תוכלו ליצור קהלים, לעקוב אחר המרות ולקבל נתוני אנליטיקס מהאתר.

 

טירגוט הקהל הרלוונטי עבורכם

היתרון של לינקדאין הוא שטמון בה אפשרויות טרגוט קהל יעד ממוקד ורלוונטי עבור הפרסום שלכם כגון: תחומי עיסוק, תפקיד, שנות ניסיון, שם חברה תחומי לימוד ועוד. טיפ קטן אליכם: תדאגו לשמור את הקהלים עבור שימוש עתידי ובכך יחסוך לכם זמן ומאמץ בבניית קמפיינים עתידיים.

כמה עולה פרסום בלינקדאין

עכשיו, בואו נדבר על כסף. לינקדאין ידועה כפלטפורמה לא זולה להבדיל משאר הפלטפורמות וזאת משום שיש לה יכולות פרסום שאין לאחרות. מניסיון אנו ממליצים לקמפיין ראשוני להתחיל עם תקציב של 50$ ליום ולהגדיר הצעת מחיר בהתאם לביצועי הקמפיין.

 

קמפיין סטורי או קמפיין לידים?

לא בטוחים מה העסק שלכם צריך? בשביל זה אנחנו כאן.
הכסף שלכם חשוב לנו אל תתנו לו להתבזבז סתם.
TOP 10
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק