כלים למדידת האתר

5 כלים למדידת האתר שלכם

האזינו לכתבה:

 

איך תדעו שהאתר שלכם טוב? שהוא מתקדם או יש לו פוטנציאל להתקדם אורגנית בגוגל? ויותר חשוב- איך תדעו מה קורה עם הגולשים שנכנסים לאתר? הכנו לכם רשימה של 5 כלים שיעזרו לכם להבין מה מצב האתר שלכם.

Start from the base: גוגל אנליטיקס.

גוגל אנליטיקס הוא הכלי הבסיסי ביותר שחייב להיות בכל אתר ולא משנה אם מדובר בבלוג, חנות אינטרנטית או אתר תדמית לעסק. אז מה בעצם אתם יכולים לראות שם? מידע על הגולשים: כמה משתמשים נכנסו לאתר, לאיזה דפים, מהיכן הם הגיעו, כמה זמן הם היו באתר או בכל דף ואפילו תחומי עניין וגילאים. בנוסף, ניתן לראות גם מאיזה דפדפן ומאיזה מכשיר (מובייל/דסקטופ) הגיעו המשתמשים. באתרי מכירות ותדמית אפשר (ואפילו חובה) להגדיר המרות: כל פעם שמישהו מתקשר, משאיר פנייה באתר או מבצע רכישה- תוכלו לספור אותו כהמרה ולדעת כמה לקוחות קיבלתם לפי יום/חודש/רבעון וכד'.

גוגל אנליטיקס נותן הרבה מאוד מידע לבעל העסק, מקדמי האתר (ממומן ואורגני) ולמנהלי השיווק והמכירות. הכלי הוא חינמי.

SEM RUSH

כלי מדהים שיכול לתת לכם המון מידע שימושי ויעזור לכם למדוד את ההתקדמות שלכם במידה ואתם עושים קידום אורגני. בכלי תוכלו לראות את מיקומי האתר שלכם לפי מילות מפתח שתגדירו, תוכלו לזהות תקלות באתר שצריך לתקן ולעשות מחקר על המתחרים שלכם בממומן ובאורגני. הכלי עולה לא מעט כסף אבל הוא בהחלט שווה כל שקל.

GT METRIX

כלי חינמי בו תוכלו לבדוק מה מהירות עליית האתר שלכם במחשב ובמובייל ומה אפשר לתקן. מהירות היא אחד מהפקטורים החשובים כשמסתכלים על איכות האתר. אתר איטי יגרום לנטישה של גולשים ובמקרים מסוימים ייפגע בקידום האורגני.

Google Mobile Friendly

כלי של גוגל שיראה לכם אם האתר שלכם מותאם למובייל ואם הוא לא, תוכלו לראות מה לתקן. גם רספונסיביות היא פקטור חשוב במדידת איכות אתר אינטרנט.

Google Search Console

עוד כלי מצויין של גוגל שמראה שיכול להראות לכם בין היתר כמה אנשים נכנסו לאתר, מה חיפשו בגוגל כדי להגיע אליכם, כמה פעמים האתר שלכם נחשף, מאיפה אתם מקבלים קישורים ובנוסף ניתן לבצע פעולות שונות כמו חסימת קישורים ספאמיים שמקשרים לאתר שלכם ופוגעים בו או שליחת האתר שלכם לסריקת דפים חדשים באתר.

רשימה זו היא רק טעימה קטנה מהכלים הקיימים ברשת אבל כדאי להתחיל מאלו ומשם להתקדם.

אם אתם לא יודעים מה קורה באתר שלכם ורוצים להתחיל לקבל יותר פניות מהאתר שלכם ואין לכם זמן ללמוד ולהתעסק בכלים האלו- אנחנו כאן בשבילכם!

תמונה של משרד WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader