קידום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק

האזינו למאמר:

ישנם שני שיטות עיקריות לקידום העסקים בפייסבוק: פרסום ממומן בפייסבוק, קידום אורגני בפייסבוק.  במאמר זה אנו נפרט את תהליך הקידום האורגני בפייסבוק שמיועד לעסקים, כדי לעבור לפרסום הממומן ניתן ללחוץ כאן.

אחת הדרכים לקידום העסק ברשת החברתית היא באמצעות קהילה בפייסבוק, אך קודם נסביר מהי קהילה?

קהילה היא קבוצה של אנשים בעלי תחום עניין דומה.

אתם מעוניינים שאנשים יכירו את המוצר והשירות שלכם ואתם משתמשים בפייסבוק כדי לטפח קשרי לקוחות, ליצור באזים ולהניע טרפיק אל האתר שלך. כדי להשיג יעדים אלה, עליכם לקיים בסיס מעריצים מעורב. אוהד המעורב באופן פעיל, משתף את המוצר או השירות שלכם עם חבריהם בפייסבוק.

פול טיים ג'וב- כל אחד יכול לפתוח קבוצת פייסבוק, אבל להקים קהילה פעילה זו כבר עבודה ומקצוענות. קבוצה בפייסבוק היא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר שיש כיום והיא מאפשרת לכם לחשוף את השירותים שלכם בצורה נעימה ולא אגרסיבית.
אז קצת מאמץ בתור התחלה ותראו שבסוף זה ישתלם לכם.

כיצד נגדיל את קהל המעריצים:

  1. פרסמו בעקביות. תדאגו לעלות תוכן הנוגע לצרכי הקהילה ושיגרום לאינטראקציה ושיח בין העוקבים.
  2. תייצרו חדשות שימושיות, דיונים, תתנו ערך מוסף לעוקבים שלכם שיגרום להם להישאר ולהמשיך לעקוב אחריכם.
  3. הקפידו להיות מעורבים בשאלות העולות בקהילה. וודאו שכל התגובות חיוביות, במיוחד כאשר למישהו יש תלונה. אלה כמה מההזדמנויות הטובות ביותר להפוך אויב לאחד האוהדים הטובים ביותר שלך.
  4. הכר את המתחרה שלך- ביצעו סקירה של המתחרים כדי לקבל איזשהו רעיון מה תופס יותר טוב את הקהל או לחילופין מה המתחרה לא מספק לקהל שלו.
  5. וודאו כללי אתיקה ברורים. בעת הקמת קבוצה רשמו בצורה ברורה מהם כללי האתיקה שלה.
  6. תתנו במה לקהילה- אתם יכולים להציע לחבר מהקהילה בעל תחום עניין דומה, להראות study case שלו ולפרגן. ע"י כך, אתם מראים את החשיבות של חברי הקהילה לקבוצה.
  7. חשוב מאוד להישאר מעודכנים בכל הנוגע לתחום שלכם, כך לדוגמא אם אתם חברת פרסום, חשוב שתהיו מעודכנים בכל הפלטפורמות השיווקיות, הפיצ'רים שיש לכם להציע ללקוחות שלכם.

 

מהו הערך המתקבל עבור שני הצדדים?

  • מצד אחד, הקהל מרגיש שהוא חלק מקהילה ונותנת לו את הבמה לתרום מהידע שלו, לשאול שאלות ולקבל אינפורמציה. וכמובן, להיות שותפים הרבה יותר.
  • מצד שני, עבור מנהל הדף זהו כלי ניהול, מדידה והערכה של המוצר/ מותג שלכם. כמו כן ניתן ללמוד הרבה על אפיון האוהדים (נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד) ואולי עוד תופתעו, מכאן תקבלו השראה ורעיונות חדשים.

זכרו, כל עוד התוכן הינו מעניין ורלוונטי עבור העוקבים, הם כבר ידאגו להפיץ אותו.

 

 

הדרך השנייה, לקידום העסק בצורה אורגנית היא ניהול דף עסקי. להבדיל מניהול קבוצה אשר מקיימים שיח בין העוקבים, בניהול דף התקשורת היא חד צדדית, אך ורק של מנהל הדף.

 

אז איך תנהלו דף עסקי בצורה נכונה שתביא לכם תוצאות מניבות?

ראשית, יש לבצע מחקר. המחקר יתבצע בשני אופנים: האחד הוא בדפי המתחרים שלכם והשני הוא בקבוצות.

מחקר המתחרים בדפים העסקיים ייתן לכם אינדיקציה על המתרחש בתחום שלכם. מהו התוכן שעולה, המוצרים בעלי הדרישה, האם המתחרה מציע מבצעים ועוד. כל זה יהווה יתרון ענקי עבורכם, מכיוון שזו תהיה הדרך שלכם להציע משהו אחר, ייחודי שהמתחרה אינו מספק.

מחקר מתחרים בקבוצות מהווה תחליף נוח לפורמים ברשת. הקבוצות משרתות אותנו למטרות שיווק  והבאת טראפיק לאתר. חיפשו קבוצות רלוונטיות בעלי התעניינות דומה למוצר/ לעסק שלכם ע"י מילת מפתח.
הדרך הטובה ביותר למשוך את הקהילה היא באמצעות תוכן עם ערך מוסף, ענייני, חדשות בתחום שלכם ועוד. זכרו, שימוש נכון בקבוצות בפייסבוק יכול להועיל בקידום העסק שלכם.
בנוסף, יש עוד הרבה דרכים לקידום הדף העסקי ע"י נראות, שיתופים, הזמנת חברים ועוד, שאותם נרחיב במאמר הבא 😊

 

 

חייבים ניהול דף עסקי?

לא יודעים מהיכן להתחיל ומה לעשות? מזל שהגעתם..
בדיוק על זה רצינו לדבר איתך.
TOP 10
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader
לוגו WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק