קייס סטאדי: כך הבאנו לרופא שיניים יותר מ-1000 לידים להשתלות שיניים

קייס סטאדי: כך הבאנו לרופא שיניים יותר מ-1000 לידים להשתלות שיניים

האזינו לכתבה:


על הלקוח:

ד”ר ספוז’ניקוב הינו רופא שיניים בעל וותק של מעל ל- 30 שנים. בעל מרפאה פרטית בתל אביב המתמחה בהשתלות שיניים בזאליות, השתלות שיניים למחוסרי עצם ללא הרמת סינוס והשתלות שיניים לחולי סכרת ובעיות בריאות נוספות. הוא מרצה ומלמד על טכניקת השתלת שיניים בזאלית ברחבי העולם. כמו כן, הד”ר בעל המצאות ופטנטים רשומים בתחום השתלות השיניים.

ד"ר לרי פנה אלינו לאחר שעבר מספר חברות כולל חברות שמוכרות לידים ולא עושות פרסום לעסק עצמו.

שיווק למרפאות שיניים

הבעיה:

מספר הלידים היה קטן, חלק מהלידים לא היו מספיק איכותיים והמרפאה של הד"ר לא הייתה מספיק מוכרת.

מה עשינו:

ד"ר לרי קיבל מאיתנו מספר שירותים:

  • בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל.
  • ניהול הדף העסקי בפייסבוק
  • בנייה וניהול קמפיינים בפייסבוק ובגוגל.
  • בניית אתר חדש.
  • קידום אתר אורגני.
 

אז מה עבד הכי טוב ומה פחות?

קמפיין ברשת החיפוש בתחום השתלות השיניים הוא תחום לא פשוט. מדובר בתחום "חם" מאוד עם המון מתחרים והמון קליקים לא חוקיים של מתחרים. הקליקים לא זולים ולכן השתמשנו במערכת שמחזירה כסף ללקוח על קליקים לא חוקיים וחוסמת אותם. למרות זאת, בגלל שהקמפיינים האחרים עבדו בצורה טובה יותר, הוחלט שעדיף לנווט את התקציב אליהם.

מה כן עבד?

קמפיין לידים מנצח בפייסבוק שרץ לתקופה מאוד ארוכה והביא למעלה מ-1000 לידים מתוכם עשרות לידים איכותיים שכל אחד מהם שווה עשרות אלפי שקלים במחיר של עשרות שקלים לליד. מה היה הטרגוט? טוב, יש דברים שצריך לשמור בסוד 😉

 

לאחר תקופה החלפנו את הסרטון בקמפיין לסרטון חדש וגם הוא הביא תוצאות נהדרות.

 

לא רק שהמון אנשים השאירו לידים איכותיים בטופס הלידים, היו המון תגובות של אנשים שהתעניינו ואפילו לקוחות שהמליצו.

קמפיין נוסף שעבד מצויין הוא קמפיין ברשת המדיה עם באנרים שאנחנו עיצבנו. הבאנרים הוגדרו לעבוד באתרי רפואה וחדשות, לאנשים שחיפשו את מילות המפתח בגוגל ולאנשים שביקרו באתר. הבאנרים הציגו לקוחות אמיתיים עם ציטוט שלהם ממליצים על ד"ר לרי. הקמפיין הביא 2-3 טלפונים ביום במחיר של כמה שקלים בודדים ליום.

הפעולה שהשלימה את הקמפיינים הייתה קידום האתר בצורה אורגנית שהביאה את האתר של המרפאה למקומות ראשונים בביטויים של השתלות שיניים בזאליות, השתלת שיניים בכל הפה וכד'.

לסיכום

עבודה נכונה בדיגיטל שמתחילה מתכנון האסטרטגיה והגדרת יעדים ומסתיימת בהקמת קמפיינים ואופטימיזציה שלהם, היא מתכון מנצח להבאת לידים איכותיים בתחום רפואת השיניים ובכלל בשלל תחומים. 

אם אתם עובדים אם חברה ולא מרוצים מהתוצאות או לא שאתם לא עובדים עדיין עם אף אחד כי אתם לא מאמינים שזה אפשרי, הגיע הזמן שתשאירו פרטים או תצרו קשר ובקרוב תקבלו הרבה לקוחות חדשים לעסק.

תמונה של משרד WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader