קידום אורגני בפייסבוק

מה זה קידום אורגני בפייסבוק?
הרבה עבודה ותכנון מראש

האזינו למאמר:


זהו קידום של תכני הדף באופן לא ממומן – השגת חשיפה מירבית ללא תשלום לפייסבוק ואיך עושים את זה?

שיטת קידום מבוססת בתחילתה במחקר מתחרים מקדים + מחקר הסביבה הגאוגרפית למיקום השירות, הבנת קהל היעד ועיבוד נתונים מדף פעיל. קידום אורגני בפייסבוק הינו שיטת קידום חזקה אשר נותנת לנו לשמור על קשר עם האוהדים ולהשאיר אותם מעודכנים בכל הנוגע לעסק שלך.

ידוע שבשנים האחרונות ישנה ירידה בחשיפה האורגנית בעקבות שינוי האלגוריתם של פייסבוק למה השינוי? כסף! מודל העסקי של פייסבוק הוא להרוויח כסף וכמה שיותר ולכן הם מצפים שכדי לחשוף את התכנים לקהל היעד תצטרכו לשלם ממיטב כספכם.

אם כך, מהי הדרך הטובה ביתר לקידום העסק שלך ללא תקציב ממומן?

הקידום האורגני בפייסבוק דורש ידע, מחשבה מעמיקה והרבה יצירתיות בכדי לבלוט על פני המתחרים שלך וכדי להצליח במשימה ריכזנו עבורכם מספר עצות שיקלו את דרככם.

תחילה מומלץ לעשות מחקר, לדעת מיהם העוקבים שלך, איך המתחרים הקרובים אלייך פועלים בדף ומה לדעתך קהל היעד מצפה לקבל בתמורה? לבנות תכנית של עדכון מבצעים, הצעות מכר, טיפים וחוויות מהשירות, תוכן מקצועי ועוד.. שנית, יש לבנות תוכנית ניהול דף עסקי שבועית אשר תגדיר את המטרות שלך לכל שבוע, תכנית העלאת פוסטים לפי זמנים ולהיות עקביים ככל האפשר.

** טיפ חשוב מאוד – הכנת פוסטים חודשיים ותזמון הפוסטים לפי ימים ייחסכו לכם המון זמן עבודה מיותר, לאחר העלאת הפוסט רצוי יש לשתף את הפוסט בקבוצות שבחרתם והצטרפתם לאחר מחקר קבוצות מקדים.

לייקים בדף הם לא היעד של הקידום! הכנסות לעסק זה היעד לקידום!

המירוץ אחר הלייקים מתחיל, קבלו מספר טיפים למקסימום חשיפה בדף העסקי:

  1. תייצרו תוכן רלוונטי עם ערך מוסף שיעניין את הקורא המייצר מעורבות, שיתוף והנעה לפעולה. אל תשכחו להיות מעורבים. הגיבו לאוהדים וענו להם על השאלות. בקשו מהעוקבים לשתף או לפרגן לכם ב-  LIKE, זו לא בושה! תתפלאו כמה הם משתפים פעולה.
  2. שתפו את הפוסט בקבוצות העוסקות בתחום שלכם. רצוי בקבוצות עם הרבה עוקבים, כך ייחשף לאלפי גולשים.
  3. העלו בפוסט תמונה מעניינת ובולטת המעבירה את המסר. רצוי תמונה של העסק, חווייתית, לפני ואחרי.  הימנעו משימוש בתמונות קנויות. השתמשו בסרטונים או ב GIF – לרוב הם הופכים לויראליים ומקבלים חשיפה נהדרת.
  4. תעקבו אחר הביצועים שלכם באופן שוטף בעזרת Facebook Insights. שימו לב איזה פוסטים זכו להכי הרבה תגובות ומהן השעות שקהל היעד שלכם נמצא ברשת. בנוסף, דעו שגם בפוסטים אורגנים ניתן לנתב ולהגדיר את קהל היעד. לדוגמה, אם תרצו לפרסם תוכן רק לנשים בגילאים 40+, ניתן להגדיר זאת בעת העלאת הפוסט.
  5. היו מעודכנים בכל הקשור לתחום שלכם והציגו זאת לעוקבים שידעו שאתם שולטים בכל הטרנדים והתחומים הרלוונטיים עבורכם ועבורם.

** עוד טיפ חשוב מאוד – תשקיעו בגרפיקה של המודעות! הדף העסקי שלכם זה הנראות שלכם ברשת אם חשוב לכם למתג את עצמכם גבוה אז גרפיקה באיכות גבוה היא מצרך חשוב בניהול הדף העסקי. עלויות גבוהות? תשדלו לפחות פעמיים בחודש.

כמובן שאי אפשר רק להציע טיפים מבלי להראות נתונים מוכחים.. אז, קבלו Case Study של אחד הלקוחות (יש דוגמאות רבות לא רצינו להאריך.. ) שלנו בית קפה שכונתי בי-ם, "זריפה", המראה שניתן להגיע לחשיפה אורגנית מקסימלית ע"י שיתופים נכונים ותוכן הקולע בול לעוקבים בדף ולסביבה הגאוגרפית של המקום.

אז קצת על הבית קפה, מדובר בבית קפה שכונתי איכותי אשר מתמקד באפיה ביתית ובאפיה ללא גלוטן, דבר המייחד אותם. 
בפוסט הבא פנינו יותר בנימה אישית אל העוקבים ואל חולי הציליאק והדגשנו את הסיפור האישי של המשפחה ואת הידיעה שאצלם ניתן ליהנות באותה מידה עם תפריט עשיר ומגוון.

שימו לב 🖤 לכמות האנשים שהגענו אליהם ללא תשלום ממומן לפייסבוק.

שימו לב 🖤 לכמות המעורבות בפוסט 

שימו לב 🖤 לכמות התגובות.

כתיבת טקטס ותמונה מרגשת יעשו את העבודה ובנוסף באיזה תזמון מתאים להעלות את הפוסט! 

בזכות הפוסט האותנטי הזה הצלחנו להגיע ולרגש קהל רב מאזור ירושלים ולחולי צליאק מכל הארץ בעזרת שיתוף בקבוצות רלוונטיות לחולי צליאק שפוקדים את בית הקפה מאז באופן קבוע 

יש לנו עוד הרבה שפנים בכובע, הגיע הזמן שנעשה קסמים גם בשבילך – צרו קשר עוד היום כדי לקדם את העסק שלכם כבר מחר!

דוגמה לקידום אורגני בפייסבוק

חייבים ניהול דף עסקי?

לא יודעים מהיכן להתחיל ומה לעשות? מזל שהגעתם..
בדיוק על זה רצינו לדבר איתך.
TOP 10
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader
לוגו WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק