פרסום בגוגל

קידום בגוגל
מה זה אומר?

האזינו למאמר:

עולם הפרסום של גוגל הוא עולם רחב עם מלא אופציות לפרסום בסוגי קמפיינים ופלייסמנטים שונים ברשת ובאפליקציות. החל ממנוע החיפוש בהצגת מודעות בתוצאות הראשונות לפי בידים למילות מפתח, סרטוני וידיאו, באנרים במרחבי הרשת, קמפיינים בגוגל מפות, קמפיינים לאתרי מסחר ועוד..  

אז איך אני יודע מה אני צריך בשביל לקדם את העסק?

ובכן, כאן העבודה שלנו כסוכנות דיגיטל להבין את התהליך העסקי של הלקוח, להכיר את ה-FLOW החל מקבלת ליד לעסק עד לסגירתו כלקוח, להבין את הצד של אנשי המכירות – הקושי שלהם בלסגור עסקאות ובעצם להכיר את העסק מכל צדדיו ואת קהלי היעד שלנו. לאחר שהכרנו את העסק אנחנו עוברים לשלב של הכרת המתחרים שלנו – מחקר מעמיק על המתחרים ובדיקה בזירות השונות היכן הם פועלים , מה הם עושים כדי לייצר לקוחות ואיזה פעולות שיווק הם מבצעים כל אלה יעזרו לנו מאוד בתכנון נכון של אסטרטגיית שיווק נכונה לעסק בין אם זה קידום ממומן PPC או קידום אורגני בגוגל.

מה ההבדל בין קידום אורגני SEO לקידום ממומן PPC בגוגל?

אני מניח שרובכם כבר מכירים את היתרונות וחסרונות של קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן ולכן נעשה את זה בקצרה – נתחיל עם קידום ממומן PPC שהינו קידום שמאופיין ע"י תקציב יומי ובכל פעם שמישהו הקליק על המודעה שלנו  שמופיעה ברשת חיפוש ו/או בפלייסמנטים אחרים אנו (הלקוח) נצטרך לשלם לגוגל את המחיר שנקבע באותו רגע עבור אותו הקליק. איך אנחנו יודעים מה המחיר?- זה העבודה שלנו כחלק ממחקר מקדים וביצוע מחקר מילות מפתח אשר נותן לנו את המידע של עלויות לקליקים ונפחי חיפוש במנוע החיפוש של גוגל. בקידום ממומן אנחנו נגיע לתוצאות "כאן ועכשיו" בעוד שהקידום האורגני SEO הינו קידום לטווח ארוך ויכול להראות תוצאות רק לאחר כחצי שנה – שנה  במקרים עם תחרות רבה. 
קידום אורגני SEO הינו תהליך ארוך עם המון עבודת רקע של מקדם האתר, גם עבודה בתוך האתר וגם מחוץ לאתר ולכן כל מי שרוצה תוצאות "כאן ועכשיו" או חברות שחייבות לייצר לידים מהר פתרון הממומן הינו עדיף מקידום אורגני 
אך חברה שרואה את עצמה קדימה ושואפת להיות BRAND רציני בין המתחרים העיקריים שלה חייבת לקחת בחשבון קידום אורגני ארוך טווח. 

איך אני מבדיל בין קידום ממומן לקידום אורגני בתוצאות חיפוש?

מנוע החיפוש של גוגל מורכב כך שכמעט לכל מילת חיפוש שתזינו בשורת החיפוש, תקבלו תוצאות ממומנות ותוצאות אורגניות. התוצאות הממומנות בהכרח יהיו התוצאות הראשונות בדף כאשר בדרך כלל יופיעו ארבע מודעות. תוכלו לזהות אותן לפי המילה "מודעה" שתופיע מעל התוצאה.

אני רוצה להיות מקום 1 בגוגל
מה כדאי לי - קידום אורגני או קידום ממומן?

במידה ויש אופציה מבחינת תקציב, כדאי מאוד לעשות את שניהם. ההבדל הגדול ביניהם הוא הזמן שבו תראו תוצאות. בקידום ממומן שעובד טוב- תקבלו תוצאות תוך זמן קצר. בקידום אורגני לעומת זאת, התוצאות מגיעות בדרך כלל רק לאחר מספר חודשים ובמקרים של תחרות גבוה יכול להיות גם עד שנה.

במידה והתקציב שלכם מוגבל ואתם רוצים לראות תוצאות מידיות, קידום ממומן בגוגל זה האופציה הטובה ביותר אבל.. נניח כי יש לנו קמפיין שרץ והתקציב היומי הינו 50 ש"ח ליום, עלות ממוצעת לקליק בביטויים שלכם היא 10 שקלים ז"א שיש לכם רק 5 קליקים ביום לאחר מכן – התקציב לאותו היום נוצל, המודעות לא יוצגו יותר במהלך היום ונתחיל להופיע שוב רק למחרת.

בקידום אורגני SEO כאשר הגענו לדף ראשון בתוצאות טובות לא משנה  כמה קליקים נעשו על התוצאות חיפוש למודעות שלנו התוצאה לא תרד לעולם מחוסר תקציב גם אם יקליקו על המודעה 1,000 פעמים ביום עדיין נהיה במקום גבוה בדף ראשון ונופיע לכל מחפשי הביטוי בתוצאות החיפוש. 

האם יש עוד אופציות לפרסום בגוגל חוץ מרשת החיפוש?

** רשת החיפוש – דפי התוצאות של גוגל לאחר שהזנתם שאילתא.

אז התשובה היא כן. גוגל מציעה אופציות נוספות לפרסום וביניהן:

רשת מדיה – לגוגל יש שטחי פרסום במיליוני אתרים ברחבי העולם בהם תוכלו לפרסם את העסק שלכם. תוכלו לבחור לפרסם באתרים מסוימים לפי נישות או לפי אתרים שנראים לכם מתאימים. בנוסף תוכלו לבחור להראות את המודעות לאנשים שחיפשו מילים מסוימות בגוגל והבאנר שלכם (מודעת תמונה) יופיע באתרים שהם נכנסים אליהם. קמפיין מסוג זה מעולה לחשיפה גבוהה בעלות זולה או למטרת רימרקטינג- פרסום חוזר לאנשים שכבר היו באתר שלכם.

קמפיין בג'ימייל – ניתן לטרגט אנשים לפי תחומי עניין, מילות מפתח, רימרקטינג וכד' וליצור מודעה בתיבת הדואר של הלקוחות.

קמפיין ביוטיוב –  ניתן לפרסם ביוטיוב בצורת באנרים צדדיים או סרטונים המוצגים לפני סרטונים אחרים. גם כאן המטרה תהיה יותר חשיפה אבל גם כניסות לאתר.

מה חשוב לדעת!

  • אף אחד לא יכול להבטיח להיות מקום 1 בגוגל.
  • אף אחד לא יכול להבטיח להישאר מקום ראשון בגוגל.
  • כדאי לבדוק האם לסוכנות יש תג Google Partners (כמו שלנו יש 🤙) אשר מעיד על הסמכות ומקצועיות שצוות החברה עברו ע"י Google ושעמדו בקריטריונים השונים כסוכנות דיגיטל לקבלת התג היוקרתי.
  • חשוב לדעת האם היה לכם כבר ניסיון בעבר עם קמפיין ממומן או SEO כדי לייעל את הקמפיין ולהחכים מפועלו הלא מוצלח של קמפיינר קודם כי הרי למה אתם כאן?!
  • חשוב לעקוב אחר דוחות אונליין של נתוני הקמפיין כדי לדעת לחשב ROI – Return On Investment – החזר השקעה. כמה הוצאתי לעומת כמה נכנס וכמה רווח עשיתי!
לוגו גוגל

 קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני SEO נשמע כמו משהו שמתאים  לעסק שלכם? השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר

אנחנו מוסמכי Google

פה זה לא חאפר מכר.. אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שהוסמכו ע"י גוגל ללוות אתכם לקמפיין גוגל מוצלח ויעיל!
TOP 10
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader
לוגו WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
השאירו פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם כדי לקבל יותר מידע מעמיק על העסק והנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי להכין לכם הצעת מחיר ותכנית אסטרטגית לשיווק המותאמת לצרכי העסק