אז איך מפרסמים ב-Spotify?
האזינו למאמר:
משתמשי Spotify בעלי חשבון משולם מקבלים גישה בלתי מוגבלת למיליוני שירים. משתמשים בחשבון החינמי זכאים לעסקה דומה, אך הם יאזינו למודעות אודיו תוך כדי ההאזנה. אנחנו יכולים לגרום לכך שהם יאזינו למודעה שלכם.
גלו יותר והבינו כיצד זה יכול לעבוד עבורכם.
כיצד עובד הפרסום ב-Spotify?
Spotify הוא שירות סטרימינג של מוזיקה דיגיטלית הנותן למשתמשים גישה למיליוני שירים של אמנים מכל רחבי העולם. Spotify הושקה ב-2006 ויש לה כעת מעל ל-100 מיליון משתמשים פעילים והיא זמינה ביותר מ-60 שווקים. היא מציעה חשבונות בתשלום וחשבונות חינמיים, המשתמשים בעלי חשבונות חינמיים יאזינו/יראו מודעות מידי פעם במהלך ההאזנה למוזיקה שלהם. מודעות Spotify הן הרבה יותר פופולריות מהמודעות ברדיו ויש הרבה יותר אנשים שבוחרים להאזין למוזיקה באמצעות שירות הסטרימינג.
העלות של מודעות Spotify מחושבת על בסיס CPM (העלות לאלף impressions) והן זמינות גם בשולחן העבודה ובמכשירים הניידים.
מודעות אודיו
מודעות אודיו יכולות להיות באורך של 30 שניות ולהיות מנוגנות בין השירים. לא ניתן לדלג עליהן והן מנוגנות
מידי 15 דקות. קיימת אפשרות להוספת תמונות שיוצגו בתמונת הנושא וכמו כן טקסט גלילה שיכוון משתמשים לאתר שלכם. הפרסומות הללו זמינות למכשיר הנייד, טאבלט, שולחן עבודה, אתרים ופלייסטיישן.
הצגת מודעות
מודעות מוצגות באמצעות פורמט של לוח הממוקם בתחתית נגן המוזיקה ויעביר את המשתמשים לאתר שלכם לאחר שילחצו על המודעה. מודעות לוח מוצגות רק על גבי שולחן העבודה ואתרי פלטפורמת Spotify.
Overlays לשולחן העבודה ולמכשירים הניידים
כאשר משתמשים חוזרים לאפליקציית Spotify, מוצגת להם מודעת overlay של "ברוכים הבאים" על גבי שולחן העבודה, ה- overlay הראשוני מוצג במשך 2 שניות ויוצר לוח עם תמונה גדולה יותר שנותרת על גבי המסך.
overlays למכשירים הניידים הם כמו overlays בשולחן עבודה, אך המודעה תישאר על גבי המסך עד שהמשתמש ילחץ על כפתור ה"בטל" או יחליק את המודעה.
פלייליסט ממותג וממומן
פלייליסט ממומן הוא פלייליסט מותאם אישית עם הלוגו שלכם, טקסט מותאם אישית עם לינק אופציונלי לדף הנחיתה.
הפלייליסט צריך מינימום של 20 שירים ורק טראק אחד לכל אמן. פלייליסט ממומן מאפשר למותגים לממן אחד מהפלייליסט המובילות והמופעלות ב- Spotifyבמשך שבוע.
האזנות ממומנות (Sponsored sessions)
האזנות ממומנות ב- Spotifyמאפשרות לכם להציע לקהל שלכם האזנה ללא הפרעות בתמורה לצפייה בסרטון שלכם.
המשתמש יקבל 30 דקות של מוזיקה נקייה מפרסומות. אתם יכולים גם לצרף כרטיס ביקור ממותג המזמין מעורבות נוספת עם המשתמשים. אנחנו יכולים להציע את אותן הפרסומות במכשירים הניידים ובטאבלטים.
השתלטות על סרטון
מודעות השתלטות על סרטון מוצגות למשתמשים במהלך פריצה של מודעה מסחרית במהלך ההאזנה. הן כוללות יחידת תצוגה נלווית שניתן ללחוץ עליהם ובכך נוצרת מעורבות נוספת. מודעות ההשתלטות על הסרטון זמינות בשולחן העבודה.
השתלטות על דף הבית
השתלטות על דף הבית מאפשרת לכם להשתלט על דף הבית של Spotify למשך 24 שעות. היא מורכבת משילוב של רקע ממותג ואזור אינטראקטיבי שניתן ללחוץ עליהם.
רגעים ממותגים
תתחברו ותהיו מעורבים עם קהל היעד שלכם בזמן אמת. תגיעו לקהלים בתחילת הפלייליסט ותערבו אותם באמצעות סרטון אנכי סוחף. בדומה להאזנות הממומנות, למשתמשים ניתנות 30 דקות של מוזיקה ללא הפרעות לאחר שהסרטון הושלם. המשיכו להגיע למשתמשים במהלך ההאזנה עם סדרת תצוגות עוקבות בדומה ל-.Overlays
מיקוד והצלחה
Spotify מאפשרת להתמקד על קהל היעד בדרכים רבות ושונות, אנחנו יכולים להגיע למשתמשים על פי ההרגלים שלהם, דפוסי המחשבה והטעמים ואף על פי המיקוד הדמוגרפי. Spotify מציעה למשתמשים פלייליסטים עם מוזיקה המותאמת למצבי רוח ספציפיים ופעילויות. לדוגמא, במהלך אימון, מסיבה, רוגע ונסיעות. לאחר מכן אנחנו מסוגלים לראות אנשים המאזינים לפלייליסט מסוים לעיתים קרובות ולהתמקד עליהם בהתאם. באופן דומה, אתם יכולים להעביר את הפרסומת שלכם לאחר שהמשתמש האזין לז'אנר מסוים כמו פופ, אינדי או היפ-הופ.
כאשר משתמשים נרשמים לחשבונות Spotify, הם נותנים מספר פרטים אודות עצמם ואנחנו נוכל להשתמש בפרטים אלה כדי למקד אנשים במכשירים ניידים, שולחנות העבודה ומכשירים מחוברים. הפרטים כוללים גיל ומגדר, מיקום גיאוגרפי של המשתמשים והשפה המועדפת עליהם. בנוסף לדמוגרפיות האלה, ניתן להביט על ההתנהגות המקוונת של משתמשי Spotify, אנחנו יכולים לראות את הרגלי הסטרימינג של משתמשים ותחומי עניין מקוונים אחרים המסופקים על ידי ספקי נתונים מצד ג'.
המשמעות של שימוש בנתונים ובמידע שנאספו היא שהמיקוד מדויק ושיעורי ההצלחה גבוהים, הודעות אודיו הראו כי הן יותר אינפורמטיביות ומערבות עבור הלקוח.
האפליקציה ספוטיפי מציעה חשבונות בתשלום וחשבונות חינמיים, המשתמשים בעלי חשבונות חינמיים יאזינו/יראו מודעות מידי פעם במהלך ההאזנה למוזיקה שלהם.
העלות של מודעות Spotify מחושבת על בסיס CPM (העלות לאלף impressions) והן זמינות גם בשולחן העבודה ובמכשירים הניידים…
בשונה ממערכות פרסום אחרות הנותנות להריץ קמפיין בעלויות נמוכות, הסכום המינימלי לפרסום בספוטיפיי עומד על כ-1000 דולר לקמפיין. זהו התקציב המינימלי לפתיחת הקמפיין במערכת…
במערכת הפרסום ספוטיפיי קיימים 3 סוגים של מודעות פרסום: פרסומות וידאו, פרסומות אודיו ופרסומות באנרים. למידע נוסף, כנסו למאמר…