למה כדאי
לפרסם באינסטגרם?
האזינו למאמר:
מחפשים חשיפה או לקוחות חדשים לעסק?
זו לא הפתעה שבשנים האחרונות הרשת החברתית "אינסטגרם" תפסה תאוצה בקרב בעלי העסקים. כבר מעל חצי מיליון בעלי עסקים משתמשים בפרסום ממומן באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלהם ולהגדיל את המכירות. אך האם זו הפלטפורמה המתאימה עבור העסק שלך? אינסטגרם הפכה לכלי שיווקי מצליח לעסקים מכל הסוגים והגדלים וכבר מזמן לא נחשבת לאפליקציה לצעירים. יישום מודעות אינסטגרם באסטרטגיה השיווקית שלך יכול לעשות פלאים בשורה התחתונה. באמצעות תמונות איכותיות ומושכות או סרטון קצר וענייני תוכלו להגביר את הנראות של המותג שלכם.
מה ההבדל בין הקידום האורגני לממומן באינסטגרם?
מודעות האינסטגרם הן פרסומות בתשלום שמכוונות לאנשים שהכי סביר להניח שהם מעוניינים במוצר או בשירות שלכם. זה עוזר לחברות להגיע לצרכנים על סמך תחומי העניין והדמוגרפיה שלהם. המטרה היא להגיע לקהל ספציפי של אנשים, המכונה קהל יעד, וקבוצה זו תוגדר על ידכם. המודעות משתלבות בתוך הפיד או הסטורי וניתן לזהות אותן בקלות: בראש כל תמונה ממומנת מופיעה המילה "ממומן".
אז מה מושך את עין הצופה?
יצירתיות! תמצאו דרך לבלוט, להיות שונים מהמתחרה. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות תמונות אשר יציגו את המותג בדרך מעניינת שתמשוך את העין של הקהל. כמו כן, תיצרו תוכן ייחודי היוצר עניין ויגרום לקהל להמשיך לעקוב ולהיות מעורב במותג שלכם.
הכירו את סוגי המודעות באינסטגרם:
ישנם סוגים שונים של מודעות באינסטגרם, שכל אחת מהן משרתת מטרות ייחודיות. להלן האפשרויות הפופולריות ביותר:
מודעות קרוסלה: זהו פוסט יחיד עם עד 10 תמונות או סרטונים שניתן למשתמשים לעבור בהם, כך שתוכל להדגיש מוצרים שונים.
מודעות סטורי: מודעות אלה מופיעות יחד עם שאר הסטורי באינסטגרם; הם נמשכים רק שניות ספורות ולעתים קרובות מספקים אפשרות "החלקה למעלה" או קריאה אחרת לפעולה.
מודעות תמונות: זהו הסוג הפשוט והנפוץ ביותר של מודעת אינסטגרם.זוהי תמונה בודדת המוצגת על ציר הזמן לקידום מוצר או שירות ספציפיים.
מודעות וידאו: מודעות אלה דומות למודעות תמונה, רק בצורה של וידאו, שלעתים קרובות יותר מרתקת. הם יכולים להיות באורך של עד 120 שניות.
מודעות לידים: מודעה אשר בעת לחיצה, נפתח טופס השארת פרטים ליצירת קשר.
מודעות לינק: מודעה עם לינק ישיר לאתר למטרת רכישה או קבלת מידע.
בואו נדבר על כסף
פרסום באינסטגרם יכול להיות השקעה יקרה עבור עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים, הקידום יכול להתחיל ב 500 ₪ ויכול לנוע בכמה אלפי שקלים בחודש. ככל שהתקציב יהיה גבוה, כך גם החשיפה והתפוצה. כמו כן, צריכה להיות לכם מטרה ברורה בקמפיין: האם אתם רוצים לייצר מכירות או מודעות למוצר? אלו פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון כאשר בונים תוכנית כלכלית.
אנחנו ב We Do Media נדאג לבנות עבורכם תוכנית שיווקית המותאמת לעסק שלכם במינימום עלויות ומקסימום תוצאות!
קמפיין סטורי או קמפיין לידים?
הכסף שלכם חשוב לנו אל תתנו לו להתבזבז סתם.