הכל זה DATA

כמה מדידה נכונה חשובה לעסק שלך? המון!!

SEO קידום אתרים בגוגל
מילות המפתח שלך יכולות להיות כאן מיקום
מילת מפתח עם 1,000 חיפושים בחודש
1
מילת מפתח שמביאה לידים איכותיים
1
מילת מפתח של 5,000 חיפושים בחודש
1
מילת מפתח שמכניסה 3,000 איש לאתר
2
מילת מפתח עם כמות חיפושים קטנה אבל מביאה סגירות יפות
1

אחד מאבני היסוד של השיווק הדיגיטלי בשונה מהשיווק המסורתי הוא מדידה נכונה של הכל ולא סתם אני אומר הכל באמת הכל – כל דבר שיכול לעזור לנו לנתח את הגולש בצורה טובה יותר לשם התייעלות בקמפיינים. בשביל כך אנחנו עובדים קשה בצד הטכני כדי שנוכל לראות כל הפעולות שהגולש עושה בכל פלטפורמה שאנחנו משווקים כולל האתר/ דף נחיתה, חשוב מאוד שנוכל לדעת כל פיפס מה נעשה ומאיזה מקור הגעה זה הגיע.

אז למה זה כזה חשוב לדעת כל דבר ?

כ- Agency האחראית על השיווק העסקי שלכם יש לנו אחריות מאוד גדולה להצלחה.
כדי שאנחנו נוכל להצליח אנחנו צריכים "לעבוד" עםDATA  . הנתונים נאספים ע"י מערכות הפרסום ומערכות מדידה שנותנות לנו את היכולת להסיק מסקנות להמשך הפעילות השיווקית של העסק שלכם ולנווט בשיווק להצלחה.
כאשר אין לנו DATA המשמעות מבחינתנו זה כמו לנווט בים ללא GPS, לנסוע ברכב ללוקיישין שאין לכם מושג איך להגיע בלי WAZE (גם בלי Google Maps למתחכמים 😊)   אתם בסוף תגיעו ליעד אבל תבזבזו יותר זמן ודלק – יותר בזבוז משאבים וכסף.

תכל'ס מה אתם עושים עם הDATA  ?

שאלה שעולה לא מעט פעמים אצל לקוחות, הנתונים שאנחנו מקבלים נותנים לנו את הכח לפענח ולזהות דפי נטישה באתר כדי לשפר אותם, זמני שהייה באתר, זיהוי דפי מוצר מובילים, בניית קהלים לצורך רימרקטינג, ביסוס עלויות CPA, זיהוי מונחי חיפוש רלוונטיים יותר לעסק, זיהוי מכשירים ומקורות לידים איכותיים ועוד המון דברים אחרים שעוזרים לנו ברמה היומית לנתח את הקמפיינים שלכם לצורך שיפור המדדים בצורה מתמדת.

שמירה על ה-DATA

כבעלי העסק או מנהלי שיווק האחראים על האוצר הזה , הדאטה שלכם, אתם מחויבים לשמור את ה-DATA בקנאות אצלכם ולתת גישה רק למי שאתם סומכים עליו. איסוף הנתונים אודות הלקוחות שלכם הוא מידע רגיש שבידיים אחרות יכולות לשמש נגדכם, איך? נניח ולאחד המתחרים שלכם יש גישה למידע ע"י גישה לפיקסל בפייסבוק או גישה לאנליטיקס המתחרה יכול לבסס את הקמפיינים שלו על בסיס התנועה שאתם משלמים לאנשים להגיע לאתר שלכם.
כלומר, מי שנכנס לאתר שלכם יקבל פרסום של המתחרה – תאמינו לי ראיתי הכל!
שמרו על האנשים שאתם נותנים להם גישה לנכסים הדיגיטליים שלכם,
נכס דיגיטלי שלכם חייב להיות תמיד בבעלותכם ולכם יש את ההרשאה הגבוה ביותר.

תמונה של משרד WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader