שיווק מרפאת שיניים באינטרנט- איך, איפה וכמה זה עולה?

שיווק מרפאת שיניים באינטרנט​- איך, איפה וכמה זה עולה?

האזינו לכתבה:


בישראל מאות מרפאות שיניים ורופאי שיניים פרטיים עם תחומי התמחות שונים המתחרים זה בזה על הלקוחות. חלקם מחפשים את הלקוחות שלהם בעיקר בסביבה הקרובה אך ישנם מרפאות ורופאים אשר מתמחים בבעיות שיניים קשות ויש להם פטנטים ייחודיים שרק בודדים משתמשים בהם ולכן קהל היעד שלהם יכול להיות גם מחוץ לעיר.

שיווק מרפאת שיניים באינטרנט הוא פתרון מצוין עבור המרפאות הפרטיות כדי למצוא לקוחות חדשים. בתחומי הרפואה הפרטית יש המון כסף שכן מדובר הרבה פעמים בטיפולים יקרים מאוד ובלקוחות שהופכים לקבועים ולא חד פעמיים.

שיווק למרפאות שיניים

אז איך ואיפה מפרסמים?

האפשרויות רבות, נציג את העיקריות (ואולי הטובות ביותר):

פייסבוק: קמפיין לידים או קמפיין תנועה לאתר/ דף נחיתה ואפילו קמפיין מעורבות יכולים להביא פניות רבות ואיכותיות בעזרת מודעה מושכת ומטורגטת היטב.

המלצה שלנו (מניסיון): סרטון תדמית או סרטון של הרופא מתראיין בתוכנית בריאות יעבוד הרבה יותר טוב מתמונה רגילה. לאנשים חשוב לראות שהרופא הוא מוכר, אמין ומקצועי. גם סרטוני ממליצים עובדים מצוין.

איך מטרגטים? בעיקר לפי גילאים (בהתאם לסוג הטיפולים), אזורים גיאוגרפיים ואם הטיפולים יקרים, ניתן להגיע לתחומי עניין של יוקרה.

גוגל: קידום ממומן בגוגל לפי מילות מפתח ברשת החיפוש וברשת המדיה יכול לעבוד מצוין. חשוב למקד לפי אזורים גיאוגרפים מתאימים ולמילות המפתח המתאימות. כדאי להסיר מילות מפתח שקשורות לקופות חולים אשר מחופשות לא מעט.

המלצה שלנו: התחום רווי במתחרים שמקליקים על מודעות סתם ומבזבזים לכם כסף. התחברו מראש למערכות שמונעות קליקים או מחזירות את הכסף עבורם.

אאוטבריין: קידום תוכן באתרים השונים בעזרת הפלטפורמה יעבוד מצוין. כתבות שיווקיות על טיפול ספציפי עם עדות של מטופל/ת באתר רפואה או באתר של המרפאה יעזור לצבוע קהל ולהביא עוד לידים.

קידום אורגני: בחירת מילות מפתח ספציפיות הקשורות לטיפולים שהרופא מעוניין לקדם ומכניסים לו הכי הרבה כסף וקידום שלהן בצורה אורגנית יביאו לידים איכותיים במיוחד. כמובן שמדובר בהשקעה לטווח ארוך ולא לידים מידיים. חשוב להשקיע בתוכן איכותי, ובכמויות גדולות.

יוטיוב: אם יש סרטון תדמית, המלצות או ראיון עם הרופא, ניתן לקדם אותו ביוטיוב להבאת טראפיק לאתר, לידים ואפילו בצורת רימרקטינג למי שכבר היה באתר ולא השאיר פרטים.

כמה עולה לקדם מרפאת שיניים באינטרנט?

כמובן שאין מחיר אחיד. תלוי בכמה פלטפורמות עובדים ובכמה שווה לרופא לשלם על כל ליד שהוא מקבל. ליד ממוצע בפייסבוק עולה בין 100 ל-200 ₪ בעוד קליק, לא ליד, בגוגל, יעלה כ-20 עד 30 ₪. עלות הטיפול היא הגורם שאמור להשפיע הכי הרבה על התקציב של המרפאה לפרסום.

תמונה של משרד WEDOMEDIA
לא יודעים איך להתחיל?
תנו לנו לעשות את העבודה!
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader